Altijd spannend zo’n bestelling. We kunnen ons daarom ook goed voorstellen dat je misschien wel een vraag hebt waar je heel graag antwoord op wilt hebben. Daarom hebben we een lijstje met vragen en antwoorden opgesteld. Gewoon een aantal antwoorden waar je misschien wel wat aan hebt. Staat jouw vraag er nu niet bij? Stuur dan een mailtje naar webshop@eefsfood.nl en je krijgt zo snel mogelijk een mailtje terug.

Dat kan! Selecteer bij het afrekenen de optie “Ophalen bij Leonidas Leiden”. Je pakketje komt dan te liggen bij Chocolaterie Leonidas in Leiden. De verzendkosten komen dan uiteraard te vervallen. 

Wanneer je pakketje voor je klaar ligt, krijg je een mailtje met de adresgegevens en openingstijden. De verzendkosten komen dan te vervallen en met een beetje geluk ligt en zelfs nog een bonbonnetje voor je klaar.

Spijt van je aankoop? Dat vinden we jammer. Je kunt je bestelling onbeschadigd en ongebruikt binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen naar:
EEFSFOOD
Sophiastraat 61a
2316 PM Leiden

Vergeet niet het ordernummer te vermelden op de envelop of doos. Dan doen wij ons best om je aankoopbedrag binnen 14 dagen terug te storten op je rekening waarmee je hebt betaald. We vragen je wel om zelf de verzendkosten voor rekening te nemen.

Heb je een account aangemaakt? Dan kun je bij mijn account alles vinden betreft je bestellingen.

We hebben er voor gekozen om iDeal als enige betaalmogelijkheid aan te bieden. Voor jou de meest veilige manier (via Mollie) van betalen in een vertrouwde omgeving. Voor ons het fijnst om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Een klassieke win-win situatie als je het ons vraagt 🙂

Dit doen we via PostNL, zowel de pakketjes die in je brievenbus passen als de grotere pakketjes. 

Bij grotere pakketjes zal er een track & trace code jouw kant opkomen, meteen als we je pakketje op de post doen. Hiermee kun je de bestelling online op de voet volgen. Meer info over track & trace vind je op de website van PostNL.

We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te versturen, het liefst binnen 3 werkdagen. Door wind en weer. Lukt dit nu niet, dan nemen we contact met je op.

Goede vragen verdienen natuurlijk onze volledig aandacht, vandaar dat we deze graag persoonlijk willen beantwoorden. Stuur een mailtje naar webshop@eefsfood.nl, dan zorgen wij dat je zo snel mogelijk een bericht terug krijgt.

Voordat we de rest van de wereld gaan veroveren willen we eerst de beste worden in eigen land. Als Nederland niet meer om ons heen kan, dan zullen we zeker kijken naar de mogelijkheden over de grens. Tot die tijd kun je ons natuurlijk mailen voor eventuele mogelijkheden.